« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Obrtničko - industrijska škola u Imotskom dio je projekta Ulicom hrvatskoga jezika koji je trajao godinu dana. U projektu su sudjelovali učenici srednjih škola iz Slavonskog Broda, Konjščine, Novske, Makarske, Čakovca, Pakraca, Zagreba,Požege i Imotskoga. Projekt Ulicom hrvatskoga jezika rezultat je suradnje deset srednjih škola u Hrvatskoj, a zamišljen je kao ulica sastavljena od učeničkih aktivnosti. Svaka aktivnost predstavlja jedan kućni broj te ulice, a obilježava važne dane, datume, mjesece vezane uz hrvatski jezik i književnost, povijest i kulturu. Svatko tko je zainteresiran, može prošetati ulicom hrvatskoga jezika te preko kućnih brojeva upoznati i proučiti hrvatski jezik i književnost, povijest i kulturu. Obilježeni su sljedeći važni dani/datumi: Europski dan jezika, Dan europske baštine, Međunarodni dan kulturne baštine, Tjedan zabranjenih knjiga, Mjesec hrvatske knjige u Godini čitanja, Minuta za čitanje u Godini hrvatske knjige, Međunarodni dan školskih knjižnica, Knjiga učeničkih preporuka u Godini čitanja, Mjesec borbe protiv ovisnosti, Zajedničko božićno drvce sa stihovima, Mjesec hrvatskoga jezika, Dan sigurnijeg interneta, Svjetski dan poezije i sreće, Noć knjige/ Svjetski dan pripovijedanja i Dan hrvatske knjige. Učenici 1. n razreda dali su veliki doprinos ovom projektu kroz različite aktivnosti kojima smo obilježavali važne datume u godini provođenja projekta. Vrijedno je spomenuti kako je ovaj projekt potaknuo ljubav i interes učenika trogodišnje srednje strukovne škole prema hrvatskom jeziku. Profesorica hrvatskoga jezika Jelena Jonjić poticala ih je na različite aktivnosti, vodila, usmjeravala i gradila njihove samopouzdanje te ih pobliže upoznala s njima samima. Učenici su proširili svoje vidike, pogled na svijet, probudili u sebi svijest o važnosti njegovanja i čuvanja vlastitoga identiteta te su kroz međusobnu suradnju s ostalim školama i učenicima bila svojevrsni uspostavili neraskidive odnose suradanje I prijateljstva. Ako želite prošetati ulicom našega jezika, pratite sljedeću poveznicu: Ulicom hrvatskoga jezika (diseminacija)
Obrtničko - industrijska škola u Imotskom dio je projekta Ulicom hrvatskoga jezika koji je trajao godinu dana. U projektu su sudjelovali učenici srednjih škola iz Slavonskog Broda, Konjščine, Novske, Makarske, Čakovca, Pakraca, Zagreba,Požege i Imotskoga. Projekt Ulicom hrvatskoga jezika rezultat je suradnje deset srednjih škola u Hrvatskoj, a zamišljen je kao ulica sastavljena od učeničkih aktivnosti. Svaka aktivnost predstavlja jedan kućni broj te ulice, a obilježava važne dane, datume, mjesece vezane uz hrvatski jezik i književnost, povijest i kulturu. Svatko tko je zainteresiran, može prošetati ulicom hrvatskoga jezika te preko kućnih brojeva upoznati i proučiti hrvatski jezik i književnost, povijest i kulturu. Obilježeni su sljedeći važni dani/datumi: Europski dan jezika, Dan europske baštine, Međunarodni dan kulturne baštine, Tjedan zabranjenih knjiga, Mjesec hrvatske knjige u Godini čitanja, Minuta za čitanje u Godini hrvatske knjige, Međunarodni dan školskih knjižnica, Knjiga učeničkih preporuka u Godini čitanja, Mjesec borbe protiv ovisnosti, Zajedničko božićno drvce sa stihovima, Mjesec hrvatskoga jezika, Dan sigurnijeg interneta, Svjetski dan poezije i sreće, Noć knjige/ Svjetski dan pripovijedanja i Dan hrvatske knjige. Učenici 1. n razreda dali su veliki doprinos ovom projektu kroz različite aktivnosti kojima smo obilježavali važne datume u godini provođenja projekta. Vrijedno je spomenuti kako je ovaj projekt potaknuo ljubav i interes učenika trogodišnje srednje strukovne škole prema hrvatskom jeziku. Profesorica hrvatskoga jezika Jelena Jonjić poticala ih je na različite aktivnosti, vodila, usmjeravala i gradila njihove samopouzdanje te ih pobliže upoznala s njima samima. Učenici su proširili svoje vidike, pogled na svijet, probudili u sebi svijest o važnosti njegovanja i čuvanja vlastitoga identiteta te su kroz međusobnu suradnju s ostalim školama i učenicima bila svojevrsni uspostavili neraskidive odnose suradanje I prijateljstva. Ako želite prošetati ulicom našega jezika, pratite sljedeću poveznicu: Ulicom hrvatskoga jezika (diseminacija)